אבנר נתניהו עוזב את בלפור ומחפש בית חדש עם החברה

בנו של ראש הממשלה מחפש בית חדש, אבל בקרבת ההורים שלו

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מחפש לשכור דירה בירושלים. אבנר בן ה-25 מבקש להתגורר בשכונות רחביה, קטמון, נחלאות, המושבה הגרמנית או בבית הכרם וכך הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "נוי בר ואני מחפשים דירה. רחביה/קטמון/נחלאות/מושבה גרמנית/בית הכרם, 2 חדרים, ממוזגת ובקיצור – שתהיה בית. מקווים להיכנס ב-1.1. אם יש לכם הצעות רלוונטיות תשלחו בפרטי".

כידוע, אבנר הוא סטודנט להיסטוריה וארכיאולוגיה באוניברסיטה העברית וראש הממשלה סיפר בישיבת ממשלה על לימודיו של בנו ואמר: "חרף ניסיוני לכוון אותו להיות חוקר תנ”ך, הוא החליט לפחות בשלב הזה ללכת בנתיב הזה של לימודי ארכיאולוגיה". כאמור, נתניהו הצעיר לא מתכנן להתרחק מבית הראש הממשלה בבלפור, והוא מחפש דירה בשכונות ליד.

הזוגיות של החברים בני ה-25, אבנר ונוי – קצינה לשעבר בצה"ל בת 25, נחשפה כבר בחודש אפריל, וגם ביום ההולדת של ביבי הגיע אבנר עמה למסיבה הפרטית בתל אביב  ביחד עם נוי. האח הקטן במשפחת נתניהו מיצה את התא המשפחתי האוהב והמתוקשר של אמא שרה נתניהו ואבא בנימין נתניהו. כעת כאמור הוא עושה צעד מאוד מחייב לאחר שהחליט לעזוב את בלפור ולחפש דירה עם בת זוגו בחודשים האחרונים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן