אביבית בר זוהר חייכה אחרי השבעה – הגולשים כעסו


הכוכבת יצאה לאימון כושר מחויכת מספר ימים אחרי מות אביה

שבוע וקצת חלפו מאז מותו של אבא של אביבית בר זוהר והכוכבת החליטה לחוזר לשגרה. מה עשתה? יצאה לאימון קליל בחדר הכושר וכרגיל דאגה לתעד את הרגע. הבעיה, העוקבים אחריה ברשתות לא אהבו את ההחלטה שלה ללכת להתאמן וכתבו לה שזה לא בסדר שהיא מעזה לפרסם סטורי בו היא נראית שמחה ומאושרת בדרך למכון, כמה ימים בלבד אחרי שאבא שלה נפטר.

בעקבות הביקורות החליטה אביבית לפרסם תגובה בסטורי שלה וכך אמרה: "היום קצת חייכתי אבל ממש טיפה, נגיעה, חיוך כזה בצד שמאל שזז לו, אבל זה נורא הכעיס אותכם, אבא שלי נפטר לפני תשעה ימים אבל העזתי לחייך, והעזתי ללכת לחדר כושר, וגם למה התאפרתי, מה שיש לי בלב ובראש כל היום זה אבא שלי".

בר זוהר המשיכה: "יצאתי כי אני חייבת לנשום, זה שחייכתי כי הפרצוף הזה היה תקוע יותר מדי זמן על בכי, עצב ועיניים נפוחות אני מצטערת שזה לא לרוחכם. קיבלתי המון הודעות לא נעימות, אביבית איך את מעזה לחייך? אני מעזה לחייך כי יש לי אבא שאני אוהבת והוא אוהב אותי. ואני יודעת שהוא שומר עליי, אז חייכתי טיפה בסרטון מקודם. אני מבקשת מכם לא לשפוט, אתם לא יודעים מה זה לאבד אבא ואם בא לי לחייך ואתם כועסים, אני לא שופטת אתכם, אתם אל תשפטו אותי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן