נטע ברזילי הפתיעה זוג שהתחתן אמש

הזמרת לא יכלה להישאר אדישה למצב בדרום והגיעה לשמח חתן וכלה

הבוקר העגום שהפתיע את ישראל אתמול גרם להרבה מתחים ואכזבות אצל  הזוגות שהיו אמורים להתחתן. זוג צעיר מבאר שבע, שההסלמה הביטחונית הגיעה בדיוק ביום חתונתו, סיפר כיצד החליט לא לוותר ולקיים את האירוע במתכונת מצומצמת במרחב המוגן. מה שהם לא ידעו הוא שבין הצופים בריאיון הייתה לא אחרת מאשר נטע ברזילי.

הזמרת המפורסמת לא נשארה אדישה והחליטה להופיע באירוע בהפתעה: "ראיתי אתכם בטלוויזיה ואמרתי שבטח יהיה פה ממש מיוחד – פשוט קמתי מהספה ונסעתי לפה". בני זוג מהדרום הופתעו כשלפתע הגיע לחתונתם הזמרת נטע ברזילי ושרה לבני הזוג ולאורחים, זאת לאחר שהאירוע המקורי צומצם בעקבות הוראות פיקוד העורף עקב ההסלמה בדרום.

הזמרת זוכת האירוויזיון אשתקד הגיעה בהפתעה לשמח את אפרת ולירן בחתונתם בבאר שבע לאחר שנאלצו לבטל את האירוע המקורי ולקיים חתונה מצומצמת יותר. אחרי השעה 22:00, הגיעה ההפתעה המרכזית של המסיבה: נטע, ששמעה על הסיפור והחליטה להראות שהיא תומכת לחימה של ממש, לא התבלבלה והדרימה לאזור הנגב בספונטניות רק כדי להיכנס לפתע במהלך החגיגה. האורחים הריעו לה, החתן היה מאושר ונראה שאת החתונה הזאת הם לא ישכחו הרבה מאד שנים. שיהיה במזל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן