שירי קופפרברג מחפשת חבר חדש


הכלה לשעבר מדברת על האקס הטרי ומוסרת הצהרה

שירי מחתונה ממבט ראשון הגיעה לאירוע השקה ללא לירן, האקס. הכלה לשעבר משכה את כל תשומת הלב כאשר לראשונה מאז הפרידה היא עמדה מול המצלמות, אישרה את הפרידה המאכזבת והוכיחה שהיא לגמרי עם הפנים קדימה, כשהצהירה שהיא כבר פתוחה ופנויה להצעות חדשות. שירי הגיעה לאירוע יחד עם שרונה מרלין, חברתה מהתכנית, כשהיא חוגגת רווקות זמן קצר אחרי שנודע כי היא ולירן לוי נפרדו.

כזכור, השניים היו הזוג היחיד מהעונה השנייה של התכנית שהחליט להמשיך יחד גם אחרי הצילומים – למרות הקשיים ביניהם, שתועדו בתכנית. שירי באה מרוכזת עם תשובות לכל מי שהתעניין במקום, ושאל על החיים שאחרי לירן. אז מה היה לה לומר? "זה מוזר לי, הייתי שנה וחצי בזוגיות וזה יצא מהר מאוד לתקשורת, עוד כשזה היה טרי ולא הייתי מוכנה לזה, לכן היה בי הרבה כעס וזה עדיין טרי".

עוד אמרה: "אני באמת מאמינה ויודעת שיהיה טוב. אני פתוחה לאהבה ומגיע לי. זה גם מה שקרה לכולם בסוף מהתכנית, כולם הצליחו למצוא זוגיות". שירי התייחסה כמובן לחברים כמו מרלין שמנהלת זוגיות עם יניב לקונישוק, יוגב אלקיים, ליאור לביא, אורטל יהלומי, עידו חמדי ואלון עיני. שירי מקווה שהיא גם בקרוב תיכנס לסבב הזוגיות ואנחנו נמשיך לעקוב אחריה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן