סטטיק אושפז בבית החולים


סטטיק פונה לבי"ח לאחר שחש ברע וסבל מכאבים קשים

כאשר הוא בתקופה גדושה של צילומים לעונה החדשה של "הכוכב הבא", הזמר לירז רוסו הידוע בכינוי סטטיק, חש ברע ופונה לבית החולים בני ציון בחיפה. שם בילה את הלילה לצד בדיקות וטיפול רפואי. למרות המצב הלא פשוט, סטטיק שיתף את העוקבים שלו באינסטגרם על מצבו עם תמונות וסרטונים מחדר מיטתו בבית החולים וכתב: "לילה ראשון שלי בבית חולים אי פעם".

כמו כן, סטטיק העלה לאינסטגרם תמונה ממיטת בית החולים וכתב "נוף של בוקר". בהמשך, העלה סרטון עם חברו ושותפו בצמד, בן אל תבורי, שישב בחדרו עם מסיכה רפואית: "איזה כיף, תודה שאתה לא גורם לי להרגיש מצורע. יופי שלא באת בתוך כדור בלון כזה". מי שעוד הגיע לבית החולים הוא סוכנו יואב גרוס, וגם ארוסתו של סטטיק, שרית פולק. הזמר, שישפוט יחד עם בן אל תבורי גם בעונה הקרובה של "הכוכב הבא לאירוויזיון", יישאר בבית החולים עד ליום חמישי להשגחה ולסדרה של בדיקות.

עושה רושם שעקב מצבו הרפואי, סטטיק יצטרך להעדר מיום הצילומים ל"כוכב הבא", בעוד ארוסתו, שרית פולק שנשארה לצידו לאורך כל הלילה וכתבה: "פעם ראשונה שישנתי בבית חולים. שהפעמים היחידות שנהיה כאן זה בלידות, אמן. שחיימי ישתחרר מהר ושנחזור הביתה". השניים צפויים להוציא בקרוב גם שיר חדש ואולי זה ירומם את מצב רוחו המאוכזב של סטטיק שנמצא בבית החולים ללא אפשרות לצאת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן