המשטרה חקרה את נעמה קסרי


גולשת התלוננה במשטרה נגד השורדת נעמה קסרי, היא זומנה למשטרה לברור התלונה.

בשעות האחרונות יצאה נעמה קסרי מתחנת המשטרה לאחר שזומנה לבירור, זאת לאחר שאחת מהעוקבות שלה באינסטגרם העונה לשם אלינה התלוננה עליה כי היא לא חוגרת את בתה בזמן נסיעה

אחרי שליהיא גרינר הגיעה להסדר עם משטרת ישראל והפרשה שזכתה לכינוי "פרשת השוטר התימני" הגיעה לסיומה, הגיעה תורה של נעמה קסרי להגיע לתחנת המשטרה ולבלות מספר שעות בחקירה.

אחת מבין 140 אלף העוקבים של נעמה קסרי באינסטגרם, בחורה העונה לשם אלינה, החליטה להגיש תלונה במשטרת ישראל נגד כוכבת הריאליטי, זאת לאחר ששמה לב כי בזמן שנעמה נוהגת ובתה בת ה-10, דניאל, איתה ברכב – היא אינה חגורה. המשטרה קיבלה את התלונה והחליטה לזמן את קסרי לחקירה ובירור בנושא. רגעים ספורים לאחר שנעמה יצאה מתחנת המשטרה היא מיהרה לצלם סדרת סרטונים שפרסמה בסטורי והסבירה כי מדובר בתלונת שווא ועל כן היא עצבנית מאוד.

"אני רותחת מעצבים", אמרה קסרי, " יצאתי עכשיו מחקירה במשטרה. למה? כי דניאל שמה חגורה אבל לא אוהבת את הקרוס אז היא מעבירה את החגורה מעבר לגב, אבל היא עדיין חגורה. תמיד הילדים שלי חגורים, תמיד. ואני לא חייבת לאף אחד דין וחשבון חוץ ממשטרת ישראל, אבל הקרציה שקוראים לה אלינה שאין לי זמן ללכת לחפש אותה שלחה סרטונים שלי מהאינסטגרם למשטרה ואמרה שהיא מבקשת כיצד הם הענישו אותי ומה הם עשו לי".

"את שומעת, אלינה חמודה? לא עשו לי כלום כי לא עשיתי כלום. הדבר היחיד זה שאקפיד יותר להסביר לדניאל שזה מאוד חשוב לשים את זה לא מאחורי הגב. אבל לא עשיתי עבירה, אז אין לי מושג מה שורף לך גברת, את יכולה לעוף לי מהדף. אני לא אעניש את כל 'האלינות' ואמחק את כולן מהאינסטגרם שלי, כי אני בטוחה שיש 'אלינות' חמודות, אבל את לא. את מזומנת לעוף לי מהדף חוצפנית. מבזבזת לי את הזמן", הוסיפה קסרי.

"מי את יא משועממת?", זעמה קסרי, "תקשיבי, אני עסוקה! יש לי קליניקה, יש לי ילדים, יש בעל יש לי תכנית טלוויזיה, יש דוקו שעוד מעט עולה ויש תכנית טלוויזיה נוספת – אל תבזבזי לי את הזמן עם השטויות שלך כי קנאית וממורמרמת".

"משטרת ישראל המתוקה והמקסימה עשתה את עבודתה נאמנה. הם קראו לי וחקרו אותי והוכחתי את חפותי וכל הכבוד למשטרת ישראל, אבל את תקשיבי לי! איזו אישה ממורמרת! מאיפה יש לך את הזמן להתעסק איתי? תהני מהסטורי שלי. מקסימום תשלחי לי הודעה כמו שחלקכן עושות ואני עונה לכן ומסבירה, אבל את הולכת ומדווחת? איכס, מגעילה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן