ליהיא גרינר מסתבכת עם עולם הפשע?


בראיון שערכה עם אלמנתו של אלפרון היא פלטה שטויות בקצב

האם ליהיא גרינר שוב בצרות? בתכנית שלה היא אמרה לאלמנה של אלפרון שנהרג בפיצוץ באוטו שהיא פצצה והמשיכה ואמרה איך לא חטפו אותך. מה יהיה אתך גברת גרינר? נראה שהחיים אחרי "הישרדות" לא עושות לה ממש טוב עם הפנינים שהיא פלטה. כידוע, נעמה קסרי וליהיא גרינר יגישו סדרת תוכניות חדשה בימי שישי בערוץ רשת, בה הן יסכמו את העשורים השונים.

בכל תוכנית השתיים יעסקו בעשור אחר ובסוף השבוע עסקו בין היתר באלפרון. כאמור, השיא היה בריאיון עם אהובה אלפרון, שבו גרינר החמיאה לה שהיא נראית "פצצה" וקסרי תיקנה אותה על חוסר הטקט. גרינר, שלא מבינה מה זה טקט, המשיכה ואמרה לאלפרון "אני לא מבינה איך לא חטפו אותך עדיין?". גרינר, שפרצה לתודעה בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", וקסרי, שזכתה לחשיפה גדולה אחרי שזכתה בעונה הראשונה של "הישרדות", הכירו בעונה האחרונה של "הישרדות "VIP והפכו לחברות טובות.

בנושא אחר: המשטרה סגרה את התיק נגד ליהיא גרינר בהסדר מותנה. במסגרת ההסדר הודתה גרינר בהעלבת עובד ציבור והתחייבה שלא לחזור על אותה העבירה במשך שישה חודשים. המשטרה לא תגיש נגדה כתב אישום ותסתפק בקנס של 2,500 שקל. תחילה גרינר קיבלה דו"ח עם קנס בסך אלף שקלים לאחר שנתפסה עם הטלפון הנייד בידה בכביש 471. לאחר מכן פרסמה סרטון שבו תקפה בחריפות את השוטר ואת משטרת ישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן