אקי אבני התנצל בפני ניקול ראידמן

אחרי נתק ארוך אקי אבני שלח ווטסאפ התנצלות לניקול ראידמן

אחרי נתק ארוך אקי אבני שלח ווטסאפ התנצלות לניקול ראידמן שבגינה נגרם משבר ביחסים בין אקי לאשתו. אבני ניסה להסביר לראידמן שהשמועות עושות לו נזק ולכן היה צריך לנתק מגע ולתפוס ממנה מרחק. המעושרת והזמרת ניקול ראידמן חוותה פרידה לאחרונה ולא רק מבעלה לשעבר. כזכור, אקי אבני החליט לנתק עימה כל קשר בעקבות הפרסומים השליליים שהוא חווה מאז שנכנס לקשר מקצועי עימה.

גורמים אשר היו בקשר עם ניקול דיווחו שאקי החליט לקחת צעד אחורה מאחר והוא הבריז להקרנת הסרט שלה וגם מיום הולדתו של ריצ'י, הילד שלה. הודעות שהיא שלחה לו לא נענות ונראה שהמטרה שלו היא לחזור לשקט שהיה לו לפני שנכנס עימה ללופ הגדול הזה. כעת, אחרי שהבאז ירד מעט ואחרי נתק ארוך אקי אבני שלח ווטסאפ התנצלות לניקול ראידמן.

ראידמן היתה מאד פגועה ממנו והכל בגלל ההשערות והכותרות על הרומן שהיה לו עימה לכאורה. כידוע, המצב המביך הזה יצר מערכת היחסים עכורה בין אקי אבני לאשתו ניקול מילר. היו ביניהם עימותים לא נעימים ואקי החליט להגיב: "אין לי כוח וזמן להתייחס לשטויות, החיים קצרים והמלאכה מרובה. ניקול ואני עשינו פרוייקט מדהים ומה שאנחנו יצרנו אף אחד בעולם לא יקח את זה מאיתנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן