מיכל אנסקי ובעלה בירח דבש


צפו בירח הדבש של מיכל אנסקי ובעלה הטרי אייל אמיר באיים המלדיביים

מיכל אנסקי ובעלה הטרי אייל אמיר, לא מבזבזים זמן וכשלושה שבועות בלבד לאחר חתונתם המתוקשרת ארזו השניים מזוודות ועלו ביום שבת האחרון על מטוס, לכיוון ירח הדבש שלהם באיים המלדיביים. לאחר שהות של 19 שעות באוויר עם עצירת ביניים בקטאר – נחתו השניים בחופי הים הטורקיזיים של האיים המלדיביים.

הם הגיעו למלון  Club Med קאני וישנים בסוויטה במתחם   מרשים של המועדון ומציינים חגיגה כפולה:  גם את ירח הדבש וגם "בייבימון". כאמור, אנסקי חושפת את ה"בייבי באמפ" לראשונה בביקיני במהלך החופשה ובזמן שהיא מנצלת את הזמן לשיזוף ושחייה במים הצלולים, אייל מפתח את קישורי הגלישה שלו, השניים נראים מאוהבים מתמיד ואתם נהנים משלל תמונות פוטוגניות מהשטח.

אז מה קיבלנו מהם? אנסקי ואייל לא רק מציגים רומנטיקה במיטבה, אלא גם את הבייבי באמפ המתוקה, שבימים אלה חוגגת חודש חמישי. אנחנו בטוחים שזה שווה כל שקל. הסיכון של הטיסה הארוכה לא ממש הפחיד את השפית שכזכור דאגה מאד לשלום העובר רק לפני חודש כאשר משהו בתהליך ההריון שלה בתחילת הדרך היה דרמטי ומלחיץ. לקראת סוף חודש אוגוסט האחרון נחשף שאנסקי בדרך ללדת תינוקת חדשה ביחד עם בן זוגה אייל אמיר. הדרך ללידה הקרבה ובאה הייתה רצופת מהמורות כאשר לאחרונה היא סיפרה על אירוע דרמטי שהתרחש, משהו שקרה ממש כאשר שודר פרק חצי הגמר של התכנית בה היא נוטלת חלק.

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן