דניאל גרינברג מדברת על רוסלנה רודינה


צפו בדניאל גרינברג מדברת על המתקפות נגדה ועל רוסלנה רודינה

אחרי שקיבלה הצעת נישואין ובקרוב תהיה אשתו השלישית של אייל גולן, דניאל גרינברג שוב מדברת. כאמור,  עבור אייל גולן זו תהיה מערכת משפחתית שלישית, אחרי הגירושים מאילנית לוי, שעימה הביא לעולם שני ילדים והפרידה מבת הזוג רוסלנה. דניאל תנסה לתפוס את המשבצת שלא ממש הלכה טוב עם השתיים הקודמות ועכשיו היא מדברת: "אף אחד לא מבטיח לי כלום ואני לא יודעת מה יהיה מחר".

עוד אמרה: "היום בהווה אני יודעת שאנחנו החברים הכי טובים בעולם ויש לנו זוגיות הכי מדהימה בעולם וכן, אנחנו רואים חיים משותפים יחד ורוצים לבנות המשך, חתונה וילדים. מה יהיה שונה? אני מאמינה שבסופו של דבר המקום של אייל שונה היום בראייה ובתפיסה של".

על רוסלנה אמרה: "היום אנחנו בסדר והכל טוב. בתחילת הקשר התקשורת היא שעשתה רעש כאילו מישהי מתחרה כאן עם מישהי. רוסלנה ואני לא החלפנו מילה בחיים. לא יצא לי לדבר איתה, ואין לי ספק שאם אראה אותה, אגיד לה שלום. אם היא יצאה נגדי, זה שלה. מה יש לי להיעלב. אני לא מכירה את מערכות היחסים הקודמות, אבל זה לא שאני שונה מאילנית או רוסלנה בצורה קיצונית, אלא שאייל השתנה מאוד מבחינת השלב בחייו, כך שזה אולי נראה שונה ממערכת יחסים אחרת".

שודר הערב בחדשות סוף השבוע עם דנה וויס

Posted by ‎דורון פרוסק‎ on Saturday, 2 November 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן