רוסלנה התחמקה מאייל גולן, אבל פגשה את בנו בהשקה


האקסית המיתולוגית של הזמר הגיעה להשקה בקניון איילון ופגשה את אחיה למחצה של בנה. זאת לאחר שכמה ימים קודם לכן, התחמקה באירוע אחר מהאקס ובת זוגו דניאל גרינברג

מפגש מעניין מאוד התרחש השבוע בקניון עזריאלי שבאיילון, בין רוסלנה רודינה לבין ליאם גולן. רודינה, אמו של יאן גולן, שהוא למעשה אחיו למחצה של ליאם, הגיעה לתערוכת הצילומים מתחת למים "לשון הרע לא מדבר אליי ופגשה את גולן, אשר מאביו, איילן גולן, התחמקה רק לפני כמה ימים באירוע האחר. ליאם הוא כאמור בנו של אייל גולן, האקס המיתולוגי של רודינה, לפני שהזמר המפורסם פגש את ארוסתו העכשווית, דניאל גרינברג. אגב, התערוכה הייתה בשיתוף איש העסקים דוד הלפרין.

ליאם, בנה של אילנית לוי, עובד קשה על תדמיתו ומקפיד להגיע להשקות חשובות, במטרה ללכת בדרך של הוריו. לליאם יש חשבון אינסטגרם עם רבבות עוקבים, וכת מעריצים שקשורה או לקשורה להוריו. למרות יחסים עכורים, על פי השמועות, בין ליאם לרוסלנה, בזמן בו היא ואביו היו יחד, המפגש היה נראה די חמים, והשניים דיברו ובירכו אחד את השנייה.

אל ההשקה המושקעת, שהתרחשה כאמור גם מתחת למים, הגיעו סלבס נוספים. הזוג הפרוד הטרי אסף גורן ושירן סנדל הפגינו נוכחות. גורן הגיע עם אמו, בעוד סנדל הגיעה לבד ובין השניים נרשמה התעלמות מוחלטת ודי ברורה לעין. עוד הגיעו להצטלם ולהיראות: אמה שורון גוטמן, בתה של גלית גוטמן, פיי וטיה זוכות העונה האחרונה של המירוץ למיליון, שמחה גואטה, פיינליסטית הישרדות ובן זוגה, לירז אסייג, סופיה מצטנר, אייל ברוקר ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן