גל אוחובסקי עבר צינתור לב

שופט כוכב נולד בדימוס חשף באינסטוש שעבר צנתור וכבר חזר לעניינים במהרה

גל אוחובסקי שיתף אמש את עוקביו באינסטגרם כי עבר צנתור וכבר הספיק לחזור לשגרה. העיתונאי העלה תמונה שלו  כשהוא  שוכב על מיטה בבית החולים, דבר אשר הביא לחשיפה המעניינת והלא פשוטה על התהליך שעבר. כמו כן אוחובסקי גם סיפר על הסיבה בגינה הוחלט שהוא יעבור צינתור בגיל כזה. הבחור בסך הכל בן 61 אבל כתב: "אז עברתי אתמול צנתור באיכילוב. מסתבר שהגיע הזמן. הצינורות סביב הלב שלי היו ממש סתומים לפני שבוע בערך הם התחילו להודיע לי שנמאס להם״.

עוד הוסיף אוחובסקי: ״הייתה חוויה זריזה מוצלחת ונעימה. בעיקר בזכות הרופאים". הוא שיתף את הפוסט עם העוקבים שלו והגולשים אחרי שהוא השתחרר כבר מאיכילוב, כאשר הוא כאמור כבר התאושש מהצינתור וחזר הביתה. לסיכום ציין הכתב: "זהו אני כבר בבית. מסתבר שאחרי צנתור חוזרים ישר לחיים כאילו כלום״. בהחלט הליך לא פשוט עבר אוחובסקי ומכאן נאחל לו החלמה מהירה.

למי ששכח אנחנו נזכיר שאוחובסקי מצוי בזוגיות זמן רב מאד של עשרים וחמש שנה עם הבמאי איתן פוקס ולשניים אין ילדים. בעבר התבטא אוחובסקי על האכזבה מכך שאין לו ילדים ודור ההמשך די נקטע. למרות זאת הוא החליט לשפר את זכויותיהם של קהילת הלהט"ב בישראל והולך לו טוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן