אייל גולן תובע את אח של אייל ברקוביץ?

ניר ברקוביץ קרא לזמר פדופיל וכעת גולן שוקל לתבוע אותו על הפוסט שהעלה

אם לאחרונה היה לא שקט בגזרת אופירה אסייג ואייל גולן אז נראה שעכשיו גם אייל ברקוביץ נכנס לקלחת, אולי לא בדיוק אייל אלא יותר אחיו, ניר ברקוביץ. הכל קרה כאשר גולן החליט לברך את ערן זהבי על שיא הכיבושים שלו בליגה הסינית ומכאן הדברים החלו להתדרדר כאשר על הדרך הוא גם כתב כי אחיו של אייל מאמן זוטר.

ניר לא אהב את הדברים הללו והעלה פוסט נגדי בו כתב: ״אייל גולן היקר, אולי כרגע אני מאמן זוטר – אבל אתה תישאר פדופיל לנצח". מקורבים לאייל גולן טענו שבעקבות הפוסט המעליב הזה גולן עצמו שוקל להגיש תביעת לשון הרע נגד ניר ברקוביץ'. כזכור, גולן לא הורשע לאחר שהועמד לדין בפרשת הנערות ורק הסרט שעלה לאחרונה העלה מחדש את הדיון הציבורי אודו מעשיו לכאורה של הזמר.

אז מה אייל כתב שכל כך הרגיז את ניר ברקוביץ? ״ברכות על שבירת שיא הכיבושים. תמשיך לכבוש כל יעד אפשרי ואל תיתן לכל אלה שמקשקשים להפריע לך בדרך. מבטיח לך שכל אחד מהם היה מתחלף גם עם חצי ממה שאתה עושה בקריירה המפוארת שלך. איך אמר בשבוע שעבר מאמן זוטר בליגה הלאומית? שלהשוות בינך לבין אחיו זה כמו להשוות בין מרצדס לסובארו? אז אני מסכים שאחיו מרצדס, אבל אתה מרצדס מייבאך גם כשחקן וגם כאדם״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן