אביבית בר זוהר מגיבה מהשבעה לפוסט של שורטי

התגובה של שורטי על מות אביה של אביבית עוררה זעם אצל הכוכבת שהגיבה לדברים בצער

שורטי העלתה סרטון בו היא התייחסה לאופן שבו אביבית הודיעה על מות אביה. הזמרת כתבה: "אביבית בר זוהר העלתה סרטון לאינסטגרם בו היא מספרת בדמעות שאבא שלה נפטר. בנימה זו אני מעדכנת שבשעה 14:00 אני אעלה סרטון מההלוויה של החתול של דודה שלי ואשמח אם תצפו״. המילים עוררו את זעמם של הגולשים שלא הסכימו שאפשר לצחוק על דבר כזה – שורטי הבינה את הרמז והחליטה למחוק את הפוסט הבעייתי משהו.

מקורבים של אביבית דיווחו שהיא נפגעה לקרוא את מה שנכתב עליה ואמש החליטה שורטי לנסות ולמזער נזקים כאשר היא כתבה פוסט בו היא מבקשת סליחה על מה שעשתה: ״כתבתי סטטוס על אביבית בר זוהר, שאותה אני מכירה ודווקא מאוד מחבבת, על הסרטון שהעלתה לאינסטגרם על המוות של אביה. הסטטוס נמחק אחרי שנייה כי הרגשתי שאולי חציתי גבול וידעתי שרוב העולם אינו אינטליגנט מספיק כמוני על מנת להבין את המשמעות האמיתית מאחורי הסטטוס ולהבין שאביבית והטרגדיה שעברה לא הייתה הנושא המרכזי במה שהתייחסתי אליו״.

שורטי המשיכה: ״העולם הזה מלא באנשים עילגים שכותבים את השם שלהם בפייסבוק בעברית שלא מבינים הומור וציניות. בהזדמנות זו אני רוצה להתנצל בפני אביבית. מעולם לא התכוונתי לפגוע בך. אני כותבת כל שטות שעוברת לי בראש, לטוב ולרע, ובלי סינון. זאת אני״. ומה היה לאביבית לומר? ״לא מאחלת לה שתדע צער לעולם. הלב מתרוקן והנשמה עצובה. מקווה לימים טובים יותר, בעזרת השם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן