מתמודדת המירוץ למיליון חלתה בפעם השלישית בסרטן


אחת המתמודדות המוכרות של הריאליטי חלתה בסרטן

ענבל נטיב אשר התמודדה בעונה השלישית של המירוץ למיליון נאבקת בימים אלו במחלת הסרטן. בפוסט מרגש שהיא העלתה לרשת היא שיתפה את העוקבים שלה: ״הסרטן חזר בפעם השלישית. בורא עולם, תסלח לי שאני בוכה. בכיתי, צרחתי, בעטתי בקיר בחניון הבית חולים. קיבלתי את התוצאות הכי קשות עכשיו״.

בהמשך היא הוסיפה: ״ידעתי שמשהו לא בסדר איתי כבר 3 שבועות, הכאבים חזרו, רציתי רק לישון, אך לא ציפיתי לתוצאות כאלה. גידולים חדשים – גידול גדול בכלייה, גידולים בריאות וגידול בחוליה שוב פעם כימותרפיה קשה מנשוא, הגיהנום במיטבו זה כימותרפיה. וגם לא בטוח שזה יעבוד, זה נסיוני כי המצב קשה״

ענבל המשיכה לתאר את המצב: ״שוב פעם לגלח את הראש שלי, ואל תרשמו לי 'זה כולה שיער', אף אחד לא רוצה שיגלחו לו את השיער. שנה לקח לו שלי לגדול. מה שמובן מאליו למישהו אחד לא מובן  מאליו למישהו אחר. תרימו את הראש לשמים ותגידו תודה על כך שאתם הולכים, שאתם מתפקדים ושיש לכם בריאות איתנה. אתם אולי חולמים על בית מפואר, על מלא כסף, על עוד מכונית, על עוד טיול בחו"ל. אני רק חולמת לחיות בעזרת השם. מי שמעוניין לתרום, והפעם אני לא מתביישת. שנתיים אנחנו נלחמים לבד מכספי המשפחה והחברים הקרובות״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן