"יצאתי עם אדם מפורסם שחי בארון"

בן זוג לשעבר של סלב מדבר על מערכת היחסים הסבוכה שהם ניהלו

לאחרונה דיווחנו לכם על זוג מפורסם שמנהל זוגיות חד מינית. הוא: אחד הסלבס במדינה, ניהל מערכת יחסים עם אחת הכוכבות היותר מוכרות בתעשייה. השני: בחור די אנונימי, שכמה מפתיע, ניהל גם הוא מערכת יחסים נוצצת עם אותו הבחור, לא פחות. הם ניהלו בתקופה האחרונה זוגיות דביקה, אך רחוק מפלאשים וממדורי הרכילות.  עכשיו, אותו בחור מגיב בשם אנונימי לפרטים ומספר בגילוי לב על היחסים שהיו לו עם הסלב.

כך אמר ארז (השם האמיתי שמור במערכת): "לא הייתה לי בעיה לחכות לו אפילו עוד שנתיים, אם זה היה הזמן שהוא היה צריך להבשיל ולצאת מהארון, אבל הבחור חי בהכחשה כל כך עמוקה, שלא אתפלא אם בסוף אקרא בטורי הרכילויות שהוא התחתן עם אישה והביא איתה ילדים. אני ממש מקווה בשבילו שזה לא יקרה. אני מאחל לו שבסוף הוא ילמד לקבל את עצמו בדיוק כמו שהוא".

עוד אמר ארז: "הוא בסוף יבין שלהתכחש לנטייה המינית שלך זה כמו להתכחש לצבע העיניים שלך. זה שלך, ככה נולדת, וזה חלק ממה שהופך אותך לכזה מדהים. עברו הרבה שנים מאז. לא שמעתי ממנו ולא ראיתי אותו שוב. מדי פעם ראיתי אותו בטלוויזיה ובעיתונים ובאינטרנט, אבל לא פנים אל פנים. פעם קראתי שהוא יוצא עם איזו סלב מתכנית ריאליטי שלא ראיתי. שמו תמונה שלהם מאיזה אירוע מחובקים. אפילו בחיבוק שלו ראיתי עד כמה הוא נמשך לגברים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן