דניאל גרינברג משיבה אש

ארוסתו של אייל גולן מספרת על השינוי שעבר בעלה לעתיד

דניאל גרינברג, ארוסתו של אייל גולן, משיבה אש לכל המתקפות ומספרת על השינוי שעבר בעלה לעתיד: "הוא הפך להיות איש משפחה. אני נראית כמו מישהי שצריכה לכשף גבר? לא בקטע של התנשאות, ואני לא צריכה להחמיא לעצמי באיזושהי צורה, אני פשוט מודעת. כן, יש לי את היכולת לגרום לגבר להתאהב בי. כן, יש לי את היכולת לגרום לגבר לקחת אותי לנתח משמעותי בחיים שלו."  פתחה גרינברג את דבריה.

זה לא נגמר כאן: "יש לי את היכולת להכיל גבר בן 48 עם כל החבילה המשפחתית שלו, לפתח אותה ולאהוב אותה ולהשקיע בה, גם אם היא לא שלי". על השינוי שעשה גולן בחייו: "הוא מתעסק בדברים החשובים בחיים, המשפחה, הילדים, הקריירה שלו, ברעיונות חדשים, בדברים נוספים שבא לו לעשות. אני חושבת שהיום, בשונה מפעם, מעבר ללכת לבמות ולהופיע, הוא רוצה לעשות עוד דברים. למשל לקדם זמרים או להרים את העסק של ליאם הפקות, לפתח סדרות טלוויזיה".

לסיכום אמרה: "האנשים שמכירים אותו פתאום לא מבינים איך הוא השתנה והפך להיות איש משפחה, גבר שהערבים שלו בבית יותר נכונים לו מאשר הבילויים בחוץ, ואם זה בחוץ, אז עם בת הזוג". על יחסיה עם אימו של גולן: "אנחנו גרים ברחובות באותה קומה עם אמא שלו. אני עוברת, נכנסת, אומרת שלום ועולה למעלה לבית שלי. הוא לא התרחק מאמא שלו ובטח לא בריב. גם עם אחותו אני יודעת שהכל תקין והיא עובדת איתו בחברה. היא איתי סבבה לגמרי. בני פרץ? היה ביניהם סכסוך, הם השלימו ועכשיו הכל בסדר לפי מה שאני יודעת. ואני לא נכנסת יותר מדי. איך אני יכולה להיות קשורה לשם? הרי אני לא יודעת בכלל מה קורה לו בעסקים ומה יש לו ואין לו. אני אישית בסדר גמור עם בני ואשתו, ואנחנו מתראים. בני היה איתנו גם בהצעת הנישואים, חגג איתנו. אז איך זה קשור אליי?".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן