פרסום ראשון: נסרין קדרי ואופק המלאך נפרדו


כבר נגמר? לפי פייסבוק נסרין קדרי ואופק המלאך כבר לא ביחד

שלושה חודשים אחרי ששמענו כי נסרין קדרי והזמר וכוכב הרשת אופק פרץ, הידוע בכינויו אופק המלאך, מנהלים זוגיות, יש שמועות כי הם נפרדו. הזמרת ושופטת  "The Voice"נראית לאחרונה פחות בסביבתו של המלאך. מקורבים לזוג דיווחו שסוג של חתול שחור עבר בין השניים ולאחרונה עלה פרץ לשידור לייב בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא ענה על שאלות על מעריצים.

מכאן הכל החל. אחד הגולשים פנה אליו בשאלה תמימה ושאל אם הוא וקדרי נמצאים בזוגיות והתשובה היתה שכרגע לא. האם בין השניים התקיימה בכלל זוגיות? לפי חשבונות האינסטגרם שלהם, הם עדיין עוקבים האחד אחרי השני ואנחנו נמשיך לעקוב אחרי הפנים של נסרין והתגובות שהיא תקבל מהגולשים על השינוי.

עם או בלי קשר לפרידה שהייתה או שלא, נסרין צפויה להשאיר חותם בהופעה הבאה שלה בהיכל מנורה בתל אביב עם שירה החדש "טיפה דמעות". השיר החדש מלווה בקליפ עליו אחראים הבמאי דורון סרי והצלם תומאס וויס. במהלך הקליפ הצופים יכולים לחוש בכך שהוא ממשיך להעצים את יכולותיה הווקאליות והנוכחות הבימתית שלה. בשורה התחתונה, נסרין קדרי ממשיכה לא להביט לאחור ואחרי שכבשה את האמפי בקיסריה במופע אליו נמכרו כל הכרטיסים היא תצטרך למלא גם את מנורה. ומה עם אופק? ננסה לדלות מידע חדש בקרוב מאד ולעדכן אתכם בנושא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן