אייל גולן ודניאל גרינברג עוברים לגור ביחד


אייל גולן ודניאל גרינברג איחדו כתובות ועברו לדירה חדשה

הזוג הלוהט של הביצה, אייל גולן ודניאל גרינברג, איחדו כתובות ועברו לגור יחד ברחובות. דניאל תעזוב את דירת השותפות עם חברתה בר כך נודע לפורטל עמרי חיון.  גולן עזב רשמית את הבית המשותף שבנה לו ולאימו מאחר ורצה לגור עם דניאל בדירה חדשה משלהם. העובדה כי גולן בנתק מאימו בשבועות האחרונים הביאה להחלטה הזאת.  בעקבות הסכסוך ובעקבות דרישה של גרינברג, כך טוענים מקורבים, השניים חיפשו אחר דירה חדשה עבור שניהם.

"דניאל הרגישה שהיא צריכה את השקט ואת הפינה הפרטית שלה, מה שאין לה שם. כבר לא נוח להם לגור לצד האמא" אמר מקורב לזוג. בסופו של דבר עם מצאו בית חדש ברחובות בו הם יגורו בתקופה הקרובה. בכל אופן גולן לא השאיר מקום לספק מאחר ומאז שחזר עם דניאל מחו"ל הוא חיפש דירה חדשה שתשרת אותו ואת דניאל. מעניין יהיה לעקוב ולראות כיצד הם יסתדרו בבית החדש שלהם.

כזכור, לאחר פחות משנה של זוגיות, הזמר המצליח החליט להציע נישואין לבת זוגו דניאל גרינברג. הצעת הנישואין המפתיעה, התרחשה בקפריסין שם הוזמן גולן להופיע. הסכסוך של אייל גולן ואמא שלו הביא להחלטה מפתיעה בחיים של הזמר ושל בת זוגו הדוגמנית ולכן אייל ודניאל חיפשו דירה חדשה לגור בה בעיר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן