"אני מבקש סליחה" יובל המבולבל בכה בבית המשפט

כוכב הילדים ביקש סליחה על מעשיו מפני הציבור והמשפחה שלו

תובעת בית המשפט ביקשה להצמיד לו שש עבירות של שימוש בסמים קשים, עד שישה חודשי מאסר שירוצו באמצעות עבודות שירות, קנס, פסילת רישיון בפועל. כמו כן בבית המשפט נטען שהוא יוכל להמשיך לעבוד כרגיל בהצגות מופעים וכדומה. הדבר לא ממש הרגיע את יובל שם טוב שבכה במהלך הדיון כשפנה לשופט.

בין היתר הוא אמר לו: "אני רק רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה מההורים שלי. אני מבקש סליחה מהאישה שלי. אני רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה בשבילו דוגמא. אני לוקח אחריות מלאה על כל מה שעשיתי". נציגו המליץ על הימנעות מהרשעה פלילית ואילו פרקליטו של יובל טען כי נגרם למרשו ולמשפחתו נזק שכלל משבר אישי ורגשי.

כזכור, שם טוב יובל הואשם בשישה מקרים של החזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית, ובארבעה מקרים של שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. בכל מקרה לא מדובר בטענות לסחר בסמים אבל לפי כתב האישום שהוגש באוקטובר שעבר, שם טוב רכש קוקאין מסוחר באזור תל אביב במהלך 2017 ו-2018. במאי 2018 הוא רכש שני גרם קוקאין תמורת 2,000 שקלים. בפעמים אחרות רכש קוקאין בקניון עזריאלי ובבית מלון, בין היתר בשעות לילה מאוחרות. התמורה נעה בכל פעם בין מאות רבות של שקלים לכמה אלפי שקלים בודדים בכל רכישה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן