אמרגנה לשעבר של זהבה בן נדקר


המארגן לשעבר של אלי בנאי בן ה-73 נפצע במהלך שוד

אמרגנה לשעבר של זהבה בן, אלי בנאי בן ה-73, תושב שכונת התקווה נדקר על-ידי ישראלי כבן 30 במהלך שוד שהסתבך. בשל חזותו, ברשתות החברתיות החליטו שמדובר במסתנן מאריתריאה, וכך טענו גם פעילים נגד מבקשי המקלט. השוד האלים התרחש אתמול בצהריים ברחוב לוינסקי בדרום תל אביב והוביל להפצת פרסומים כוזבים ברשתות החברתיות על אודות זהותו של הדוקר

ילדיו הוזעקו לבית החולים זאת לאחר שהוא הוקף בשעות האחרונות עם מכרים. בנאי סיפר: "הדוקר עקב אחריי דקות ארוכות והתביית על השרשרת שלי, שרשרת גורמט עתיקה שמלווה אותי שנים ארוכות. עלה אחריי על האוטובוס שבו נסעתי וככל הנראה היה שיכור. בירידה אל תחנת האוטובוס, הוא התחיל להתווכח ולהתעמת איתי ומפה לשם הוציא סכין ייחודית והחל לדקור אותי".

כלתו אושרית הוסיפה: "אלי נותח ומצבו מוגדר קל-בינוני. המשטרה סיפרה לנו שמדובר בשוד שהסתבך. מה שקרה זה שחמי עמד בתחנת האוטובוס, אחרי יום עבודה, ואותו בחור דרש ממנו את הגורמט שהיה לו על הצוואר לאור יום. אלי סירב, ואז אותו אדם הוציא סכין יפנית וניסה לחתוך את השרשרת, זה פגע לו בפנים ובצוואר". בנו אוהד סיפר: "אבא במצב יציב. הוא נחבל בקטטה ויישאר להשגחה בבית החולים. הוא מתקשר אתנו, וצריך לנוח ולהתחזק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן