הפגישה של אייל גולן ודניאל גרינברג עם אופירה אסייג

הזמר נפגש עם המגישה באירוע השקה – האם הם החליפו כמה מילים?

אמש נערכה הפרימייריה החגיגית של “גולסטאריות”. הסדרה שתשודר פותחת את עונתה השנייה לנשים ועונתה השמינית בסה״כ. היא בקרוב תגיע למסך הטלוויזיה שלכם בבית כאשר יעלו שייע פייגנבוים, מאמן הקבוצה ביחד עם עוזרו החדש רז זהבי וכמובן השחקניות: תאלין אבו חנא, לי ברקוביץ’, ענבל גבריאלי, דניאל גרינברג, מיטל דיין, שולה זקן, לי לוי, קארין סנדל, שירן סנדל, אירית רחמים ואביגיל שרעבי.

בין כל הכוכבים שנהרו לשם ראינו גם את אייל גולן ואופירה אסייג עם ברקו.  המפגש גרר התעלמות בין אופירה אסייג, לחבר לשעבר אייל גולן וארוסתו, דניאל גרינברג. כזכור, אסייג וגולן היו חברים טובים עד שהזמר הסיר ממנה עוקב באינסטגרם, מה שגרם למשבר ביניהם. גולן הגיע לריאיון סולחה בתוכנית של אופירה וברקוביץ', שבסופו של דבר הביא גם לקרע עם גרינברג.

אסייג עברה למחנה עומר אדם, אייל גולן החליט לנתק קשר והמשבר הפך לפרידה. אייל גולן אף העלה בסטורי שלו בעמוד האינסטגרם פוסט מלגלג. הוא פרסם תמונה לצד דוד רביבו, ששמו עלה בתכנית "אופירה וברקוביץ'" כשהטיחה אופירה בפני אייל את העובדה שלדעתה דניאל הרחיקה בינו לבין דוד, וכתב: "אנחנו נראים מאוד מסוכסכים ואני נראה ממש עצוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן