20 קילו פחות: המהפך של אדל


הזמרת השילה ק"ג רבים ממשקלה ונראית היום אחרת לגמרי

הזמרת, אדל, שהתפרסמה בעבר והביאה את הקריירה שלה למקומות מטורפים, נכנסה בחודשים האחרונים למשטר דיאטה ואימונים אותם היא מבצעת בביתה, כדי להימנע מהצורך להגיע למכון כושר עמוס צלמים ומתאמנים אחרים. על פי תמונות של אדל משני האירועים שהופצו ברשת נראה שהיא עברה בשבועות האחרונים שינוי דרמטי. אותם צילומים מציגים את הזמרת בת ה-31 בגזרה רשה וחדשה שלא משאירה מקום לספק.

כזכור, בעבר אדל דיברה על הבעיתיות שלה במשקל ועל הדיאטות השונות שניסתה בחייה אבל לאחרונה היא החלה להתאמן עם מאמן כושר שבין היתר מאמן גם את ג'ניפר לורנס. לא מדובר בדיאטת כאסח או תוצאה של דיכאון אלא בעבודה קשה מאד. הזמרת שכרה מאמן כושר פרטי ותזונאי המלווים אותה באופן צמוד ואתם יכולים לראות שבהחלט יש תוצאות לאימונים המפרכים.

אדל העלתה פוסט לאינסטגרם שלה וכתבה: "בעבר הייתי בוכה, עכשיו אני מזיעה. מזל טוב לאחד האנשים האדיבים והמצחיקים שאני מכירה". אותו פוסט זכה ליותר משני מיליון לייקים ועשרות אלפי תגובות מפרגנות של כל אלו שעוקבים אחריה ושמו לב מיד למראה החדש שלה. הגוף הלוהט שהיא מציגה בהחלט יכול לקרב אותה לאושר מחדש, בטח אחרי שהתגרשה לאחרונה מסיימון קונקי, בעלה לשעבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן