יעל שלביה בזוגיות עם בחור ירדני?


בחור ערבי מירדן זייף זוגיות עם הדוגמנית הישראלית יעל שלביה

בחור מירדן, מחמוד מאנסי, העלה בחודשים האחרונים תמונות עם הדוגמנית הישראלית יעל שלביה. בתמונות בהן הוא בעיקר הדביק את ראשו על זה של בן זוגה האמיתי של שלביה, ברנדון קורף האמריקאי, או סתם צירף את עצמו לתמונות אחרות שלה. מקורבים לשלביה דיווחו שהיא לא התרגשה מהבחור הערבי וזה בעיקר הצחיק אותה ואת בן זוגה. אגב אותו מחמוד גם העלה בעבר תמונות עם עוד מפורסמות שלכאורה הוא בזוגיות איתן.

אמיליה קלארק, דאינריז מ"משחקי הכס" ועוד. כמובן מדובר בפייק ניוז מאחר ושלביה נמצאת בזוגיות עם איש העסקים ברנדון קורף, יהודי אמריקאי, בן למשפחת מליארדרים, שארגן לה רק לפני חודש מסיבה עם החברים. אגב, היקף ההשקעה במסיבה הזו היה סביב ה-250 אלף שקלים. מדובר באותה מסיבה שבה שלביה חגגה את יום הולדתה ה-18, וכשחזרה עם קורף אל ביתו במגדלי יו לאחר שבילו בחוץ, ציפתה לה שם הפתעה אדירה.

המסיבה כללה בר אלכוהול עם תמונות של הדוגמנית, עמדת מתוקים יוקרתית עם עוגה בת שש קומות, פחזניות ופרחים. אגב, על שלביה גם נקשרה בעבר עם עומר אדם ועם הדוגמן ברק שמיר איתו יצאה כשלושה חודשים. בחמשת החודשים האחרונים, הדוגמנית נמצאת בזוגיות עם איש העסקים ברנדון קורף. מחמוד? אתה יכול להירגע מתוק.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן