שמועות זדוניות על מותה של שרית חדד


שוב פעם גל שמועות אכזרי בפייסבוק – הפעם ידיעה על מותה של הזמרת שרית חדד.

שמועות זדוניות בפייסבוק על מותה של שרית חדד, אנחנו כמובן יכולים לבשר לכם שמדובר בשמועה בלבד שמצטרפת לגל שמועות על מותם של אמנים. השמועה על מותה של חדד עשו הרבה רעש ולפורטל נודע שאפילו אתר ערבי פרסם ידיעה דומה. מאז התפרסמה הידיעה באתרים, לפיה הזמרת האהובה שרית חדד מתה בבית באופן פתאומי, החלה חרושת שמועות על מצבה הרפואי שכביכול הדרדר.

לא רק זה, גם מחלות סופניות ושאר ספקולציות שהיו על אחריותם של המפרסמים בלבד. מספר בעלי חשבונות בפייסבוק פרסמו פייק ניוז לפיו שרית חדד נפטרה בבית שלה. דבר שהוא לא נכון כלל. זה לא חדש שידיעות מזויפות רצות ברשתות החברתיות ומתחילות גל של פאניקה ובהלה, לכן תמיד חשוב להיות זהירים ולא לצרוך ידיעות מאתרים פיקטיביים. הפעם זה הסתיים בצורה חיובית ונקווה שגם בעתיד שלומה של חדד יישמר.

כזכור, לאחרונה גם רוני דלומי ויונה אליאן הוזכרו בפוסטים דומים. הראשונה שמעה כי גולשים הפיצו בפייסבוק ובווטסאפ הודעה לפיה "הזמרת הישראלית נמצאה בביתה ללא רוח חיים, בעקבות נסיבות טרגיות שהביאו למותה". על אף שההודעה לא יצאה מטעם שום מקור אמין וטרם היה ברור מה בכלל הוביל לפרסומה מלכתחילה, פורסם מיד כי גורמים בסביבתה של דלומי, מיהרו להרגיע את השמועות ודיווחו כי הכל בסדר איתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן