אופירה בלחץ? ליהיא ונעמה בדרך לתכנית חדשה ברשת 13


השורדות יקחו חלק בקרוב בתכנית שתשודר בימי שישי בערב – אופירה וברקו צריכים לחשוש?

אחרי שרני רהב ושרון גל ירדו מהמסך של רשת, החליטו בהפקת הערוץ לתת פייט רציני יותר לאופירה וברקו מקשת. מה עשו? לקחו את ליהיא גרינר ונעמה קסרי להגיש ספיישלים במסגרתם יסכמו את העשור האחרון עם האנשים שבלטו בו. הפיילוט לצילומי התכנית כבר החלו כאשר גם תכנית אירוח חדשה בכיכובן תעלה בקרוב ברשת. אם הרייטינג יפגיז הן יחליפו את שרון גל ורני רהב באופן קבוע.

כזכור, רני רהב הודיע שיעזוב את "שרון ורני בע"מ", ובינתיים גם שרון גל נבחר להחליף את נגה ניר נאמן בתכנית ברקוד. כזכור, לאחר המיזוג בין "רשת 13" ל"ערוץ עשר" החל גל להגיש יחד עם רני רהב את רצועת השידור של ימי שישי ב-18.00 בערב. התוכנית בהגשתם שמתחרה ב"אופירה וברקוביץ' המצליחה הגיעה לרייטינג ממוצע של 4.4%. מזה שנתיים וחצי מגיש גל תוכנית אקטואליה רדיופונית, ובמהלך החודשים האחרונים משמש גל כפרשן במשדרי החדשות והאקטואליה של "רשת ".

ומה עם ליהיא ונעמה? כחלק מהתכניות שיעלו בקרוב אתם תראו אותן בפרק מיוחד כאשר הן לבושות במדי צה"ל כאשר עליהן כל האמלח הנחוץ, מכומתות, סיכות ועד מדי ב'. אז מה בדיוק עשו השתיים הללו בין חיילות וחיילים אחרים? התשובה כאן: בתקופה האחרונה הן מצלמות יחדיו את הסדרה "אילוף הסוררת" בשביל אחת מספקיות תכני הטלויזיה בישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן