אקי אבני התנתק לחלוטין מניקול ריאדמן


אקי אבני ניתק כל קשר מניקול ראידמן – עכשיו נחשף מה בדיוק קרה שם

המעושרת והזמרת החדשה ניקול ראידמן שוב חווה פרידה, הפעם מאקי אבני שהחליט לנתק עימה כל קשר בעקבות הפרסומים השליליים שהוא חווה מאז שנכנס לקשר מקצועי עימה. גורמים אשר נמצאים בקשר עם ניקול דיווחו שאקי החליט לקחת צעד אחורה מאחר והוא הבריז להקרנת הסרט שלה וגם מיום הולדתו של ריצ'י, הילד שלה. הודעות שהיא שולחת לו לא נענות ונראה שהמטרה שלו היא לחזור לשקט שהיה לו לפני שנכנס עימה ללופ הגדול הזה.

כזכור, אימו של אקי אבני נסעה עם ניקול לחופשה אבל לאקי זה לא הזיז. ראידמן כרגע מאד פגועה ממנו והכל בגלל ההשערות והכותרות על הרומן שהיה לו עימה לכאורה. כידוע, המצב המביך הזה יצר מערכת היחסים עכורה בין אקי אבני לאשתו ניקול מילר. היו ביניהם עימוים לא נעימים ואקי החליט להגיב: "אין לי כוח וזמן להתייחס לשטויות, החיים קצרים והמלאכה מרובה. ניקול ואני עשינו פרוייקט מדהים ומה שאנחנו יצרנו אף אחד בעולם לא יקח את זה מאיתנו על כל המפריעים ויוצרי הרעש למיניהם".

עוד הוסיף: "ניקול ואני עבדנו יחד כמו שהיא או אני לא עבדנו בצוות ככה לפני. נתתי לה בוסט לחלום וקריירה במלא אופנים תראו איך היא פורחת. ניקול ממשיכה להחיות את הפרוייקט שלה ואני את ההפקות שלי, רק הבוקר לפני שעתיים הרמתי לה באינסטגרם שלי הכי גבוה שאפשר מה יותר מזה? את היחסים שלי עם החברים שלי אני לא צריך להסביר לאף אחד בעולם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן