אלין גולן הצילה את אילנית לוי


אילנית לוי חששה מג'וק גדול שחבר לביתה אבל אלין באה לעזרתה

ערב לא קל עבר אמש על משפחת לוי – שדה. הכל החל כאשר תיקן גדול חדר לבית של אילנית לוי ואלירז שדה. המגישה דאגה לשתף את העוקבים שלהם בג'וק הגדול שחדר לבית וציינה אחר כך שאלין היא זאת שהצילה אותה מאימתו של המעופף. "יואו אלוהים, הסבא רבא של הג'וקים היה פה! איזה מזל שהיא בבית (אלין), איזו גיבורה את" כתבה אילנית בדף האינסטוש שלה וזכתה לכמות לייקים ותגובות מפרגנות לכיוונה של הבת.

ומה לגבי אלין? היא די התפדחה מכל הטררם שאמא שלה עשתה בעקבות התיקן הקטן. את אמא שלה אילנית זה כאמור לא ממש ענין והיא הוסיפה: "אלין תודה רבה, באמת תודה רבה שהרגת את הג'וק בכזאת גבורה, את עמדת בזה למרות שאין לך שום דוגמה מחנכת ויעילה מאמא, תודה". מצחיק היה לראות את הסטורי הזה ואת השבחים להן זכתה אלין אבל עם העתיד שצופנים לה בתעשייה נראה שיש למה לחכות.

כאמור, אלין גולן, בתם של אייל גולן ואילנית לוי, בדרך להיות הדבר הבא בעולם הבידור הישראלי. אחרי שהיא עשתה שמות בבת המצווה שארגנו לה צמד ההורים, אז כזכור היא פיזזה ושרה לעיני כל המוזמנים, היא עשתה צעד אחד קדימה לעבר עולם הבידור. בין היתר היא התארחה לאחרונה גם בתכנית של אמה, "גלית ואילנית", אז היא שרה. כמו כן היא השתתפה במחזמר "משחקי הקסם" שנכתבה על ידי המחזאית והיוצרת, נועה ברנר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן