בית חולים? נסרין קדרי לא מרגישה טוב


הזמרת חשה ברע עקב חום גבוה ונאלצה לבטל הופעה

נסרין קדרי חטפה התקררות ולא יכלה להופיע אחרי שהחום שלה היה גבוה. הזמרת שהפכה לאחת הדיוות המרכזיות בביצה המקומית בכלל ובזמר הישראלי בפרט, חזרה רק לפני שבועיים לקיסריה שם נתנה הצגה מול אמפי מלא מפה לפה. לצערה הרב להופעה האחרונה היא לא יכלה להופיע עקב מחלה שחטפה. אך לא לדאוג מדובר בסך הכל בהתקררות ושפעת לכל היותר, ובקרוב היא תפצה את מעריציה עם הופעה חוזרת סביר להניח.

בחודשיים האחרונים נסרין עלתה על הבמה בקיסריה והרימה את הקהל לשמיים. סיפורה של נסרין מרתק במיוחד כי מאז שהיא התמודדה בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" וזכתה במקום הראשון בעונה השנייה שלה היא פרצה לתודעה. זה קרה לפני שבע שנים ומאז הקריירה שלה רק נוסקת. היא שופטת בתוכנית "דה וויס", ובקרוב תופיע שוב פעם, רק לא בטוח.

עם או בלי קשר למחלה, נסרין גם צפויה להשאיר חותם בהופעה הבאה שלה עם שירה החדש  "טיפה דמעות". השיר החדש מלווה בקליפ עליו אחראים הבמאי דורון סרי והצלם תומאס וויס. במהלך הקליפ הצופים יכולים לחוש בכך שהוא ממשיך להעצים את יכולותיה הווקאליות והנוכחות הבימתית שלה. בשורה התחתונה, נסרין קדרי ממשיכה לא להביט לאחור ואחרי שכבשה את האמפי בקיסריה במופע אליו נמכרו כל הכרטיסים היא תצטרך למצוא מועד חדש להופיע בו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן