נטלי דדון עונה לביקורת


הדוגמנית העלתה פוסט תוקפני בו היא מגנה את הביקורת השלילית ברשת

נטלי דדון לא אוהבת את הביקורת השלילית ברשת שיש נגדה בתקופה האחרונה והחליטה להעלות פוסט תוקפני נגד אותם גולשים שיוצאים עליה בכל פעם מחדש. היא זכתה ל15 אלף לייקים עד עתה והיד עוד נטויה כך עושה רושם. "גם אני פה בלי בגדים. איכס אמא מגעילה" כך פתחה דדון את הפוסט והמשיכה: "תסתכלו על התמונה טוב טוב. אם אתם מקבלים תחושה שלילית, מועקה או צורך לשפוך רעל והדמות אחריה אתם עוקבים מעלה בכם גועל, פשוט אל תהיו (פה)".

נטלי דדון סיפרה שהיא דואגת לחסום את המכפישים והוסיפה: "למה אתם עושים את זה לעצמכם. מה זה הדור המזוכיסטי הזה? עושה לכם נעים לחוות את האימהות שלי? הקמתי אתכם להשקיע בעצמכם? אנחנו עושים לכם טוב? תשארו. מה נותן לכם לעקוב אחרי אדם שמייצר בכם מרמור? תחשבו על עצמכם קודם כל ותהיו רק איפה שעושה לכם טוב. רק אהבה תנצח".

התגובה היפה בסוף הביאה לפרגון אצל חלק מהגולשים. כאמור, חלק נכבד של הגולשים אהבו את הגישה הזאת של דדון. בין היתר כתבו לה: "מספיק עם העירום. קצת צניעות לא תזיק לך. רואים את הרזון הלא מחמיא בעליל". גולש אחר הוסיף: "את מתוקה אמיתית, אל תתני לקנאים להוריד לך את הביטחון". מגיב אחר כתב "מסכן הילד שלך יגדל ויראה את הפאדיחות שאת עושה ברשת"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן