אייל גולן בהלם: אופירה אסייג מפרגנת לעומר אדם


נראה שהיחסים בין אופירה לאייל ממשיכים להיות קרים מאד

אחרי כמה שבועות של חופש אופירה אסייג חזרה לתכנית שלה עם ברקו ברדיו ובמהלך שיחה שאל אותה אייל ברקו האם להשמיע את אייל גולן? אופירה אמרה שהם כבר לא חברים. דקות אחר כך היא הקדישה שיר לעומר אדם, יחד עם סטורי של מזל טוב ליום ההולדת ה-26 שלו. נראה שהקנאה בין גולן לאדם הביאה להחלטה של אופירה לפרגן ליריב הכי גדול של אייל בזמר המקומי.

היחסים בין אייל גולן לאופירה אסייג ידעו ימים יפים אבל מאז הסרת העוקב של אייל גולן מאופירה, נראה שיש קרע רציני בין השניים. בתכנית הרדיו שלה עם ברקו הפסיקו להשמיע את אייל גולן ומשמיעים את עומר אדם ופאר טסי. אין ספק שאופירה חשה פגועה מאז המקרה ואמרה: "זה עניין שלו. הייתי החברה הכי טובה שלו ויש עכשיו קרע. זו לא חברות רגילה, היינו נפש לנפש ויכול להיות שזה הפריע לכמה אנשים". כזכור,   אחרי שהזמר החליט להסיר עוקב מכל מי שהוא עקב אחריו לפני (פרט למשפחתו), כולל החברה הטובה אופירה אסייג, גם המגישה החליטה -זה נגמר וגם היא הסירה עוקב ממנו.

בלתי נתפס מה שקורה בביצה מאז ההחלטה של אייל גולן להסיר עוקבים מכל מי שאינו משפחתו. הזמר גם ניסה להסביר את הסיבה וביקש מחבריו בברנזה לא לכעוס עליו. את אופירה זה לא עניין ממש והיא הסירה עוקב ממנו כאשר הבינה את המצב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן