רוסלנה רודינה הסירה קעקוע


הדוגמנית והאקסית של אייל גולן מעדיפה להשאר טבעית בחלק התחתון

רוסלנה רודינה, הדוגמנית והאקסית של אייל גולן החליטה שיהא מעדיפה להשאר טבעית בחלק התחתון של גופה הפרטי. מה היא עשתה? שמה פעמיה לעבר המכון של אליאב אוזן ונפטרה מהקעקוע המוכר שהיה מבצבץ מהתחתון שלה בתמונות הפרטיות שלה כשהיא לובשת בגדי ים או תחתונים. מדובר בקעקוע שהיא חלקה בימים שהיא עוד הייתה עם אייל גולן אבל מאז הפרידה היא ממשיכה להשיל עוד חלקים שיזכירו לה אותו.

כידוע, לא מדובר בפעם הראשונה שרודינה מחליטה לוותר על קעקוע שעשתה ומורידה אותו מגופה. בפעם שעברה היא הסירה את שמו של גולן מהרגל שלה ובמקומו הוסיפה יהלום ליד שמו של בנה, יאן. נראה שרוסלנה רודינה החליטה לחזור לשגרה אחרי תקופת החגים הארוכה וכתבה: "הסרת קעקוע, תודה לאל שהמציאו את זה". נראה שהוא באמת לא עשה לה טוב ואולי עכשיו גם המזל יחזור.

אגב, גם אייל גולן הסיר בעבר את הקעקוע הדומה שחלק עם רוסלנה. גולן שכבר התמכר למחט הקעקועים והפך את העניין לסוג של תחביב עבורו, פקד את המקעקעת הקבועה שלו ועשה כיסוי לקעקוע שפתיה של רוסלנה. הוא בחר בפרח אדום שיסתיר את השפתיים האדומות מתחת וצירף להם קעקוע של עוגן. רוסלנה? היא לבטח תתחדש בקרוב בקעקוע מחודש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן