נדב נייטס נגד אייל גולן


אייל גולן סופג אש משחקן הסדרות נדב נייטס

בראיון שהעניק השחקן נדב נייטס לאתר "וואלה תרבות" הוא דיבר על הסדרה החדשה שתעלה לאוויר הערב בקשת 12 אבל עם זאת גם פתח את הנושא של המחאה שהייתה נגד המחזמר שכלל את שיריו של אייל גולן. "אני לא מכיר את מאחורי הקלעים של איך כתבו את המחזה. אני מבין את מאור זגורי, מבין שאם אומרים לך לא, אתה עושה טיפה דווקא. אני חצי מרוקאי וחצי אשכנזי, וכשמאור מדבר על הילדות שלו או על איך שתופסים אותו במקצוע הזה, על הדרכים הקשות שהוא היה צריך לעבור לעומת אחרים, אני מבין מה הוא אומר". סיפר נייטס לראשונה.

על השאלה מה חשב על המחאה אמר: "נטען שאין מספיק שמות מזרחים בתיאטרון או באליטה, אז הכניסו לפה את אייל גולן עם הבחירות המצורעות שלו. אם התיאטרון היה שלי, זה לא היה נכנס בשום אופן לרפרטואר". בלי קשר, בסדרה "ביום שהאדמה רעדה" נדב נייטס וריימונד אמסלם, שיתפו פעולה כבר בסרט "שבע דקות בגן עדן".

כמו כן נייטס שיתף פעולה עם גבעון גם בסדרה "בשבילה גיבורים עפים" ששודרה לפני כשנה וחצי בקשת 12. "עומרי הוא במאי שמאוד יודע מה הוא רוצה. הוא יודע מה הולך להיות, הוא רואה איזו תמונה הרבה יותר גדולה ממה שאני מסוגל ואלה שעובדים איתו מסוגלים לראות. אני צריך עבודה קצת אחרת. למדתי איתו שבארבעה-חמישה מפגשים עד שמתחילים את הצילומים ועושים בהם קריאה ראשונית של הטקסט ועושים חזרה, שם זה הזמן שלי לריב איתו ולהתווכח איתו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן