פליטת הריאליטי שהסתבכה בסמים


כוכבת ריאליטי חוותה פרידה כואבת מבן הזוג שלה עקב הסם

אחת מכוכבות הריאליטי המוכרות ביותר בשנים האחרונות בביצה שלנו, ביצת הבידור הישראלית, חווה תקופה קשה במיוחד באופן אישי. מדובר בכוכבת  כזו שניהלה מערכת יחסים מדוברת עם בחור שהסתיימה אחרי תקופה ארוכה על ידי הגבר. זה קרה באשמתה, כך על פי מקורבים לשניים או אם תרצו יודעי דבר שמכירים את הזוג הזה מקרוב מאד ודיווחו לפורטל על הנעשה שם בחדרי חדרים.

אז מה קרה? פליטת הריאליטי, שעדיין מגיעה לאירועים והשקות מדי שבוע, היא אחת כזאת שחובבת את הסם. כמו כן היא ידועה גם בשימוש בחומרים אסורים וסמים שונים. החבר שלה לשעבר והאקס העכשווי לא אהב את ההתעסקות הזאת שלה בחומרים הללו והחליט לשים  לזה סוף, הוא נתן לה ברקס והודיע לה שהיא יכולה בעצמה ליטול סמים אבל לא עימו.

אנחנו יכולים להרחיב שהכוכבת והאקס ניהלו רומן מתחת לאף של כולם  כך עולה לפי השמועות בתעשיה בתקופה האחרונה. חשוב לציין ששניהם היו לפני כן במערכות יחסים ארוכות, אך שמועות די בעלות בסיס יש לומר, מסתובבות בחודש האחרון בגזרת הסלבס המקומיים. הכוכבת היא מפורסמת מאוד אבל בעקבות שמירה על צנעת הפרט אנחנו לא נפרסם את השמות אבל נעדכן אתכם ברגע שיהיה חדש בנושא הזה. מקורבים לשניים אף מציינים שלא מדובר במשהו שעתיד לחזור למה שהיה בקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן