טום קשתי נפצע קשה בתאונה ופונה לבית החולים


טום קשתי עבר תאונה: נפתח לו הראש ושבר את עצם הבריח

כוכב הריאליטי טום קשתי, עבר תאונה דרכים בסוף השבוע כאשר דהר על הקורקינט החשמלי שלו וסיים את הנסיעה בהתהפכות קשה. הרץ למיליון לשעבר ידוע בנסיעות התכופות שלו על הדו גלגלי ברחבי תל אביב אך בעת שעלה על פס האטה בכביש הוא התהפך ונפצע. הגלגל הקדמי עף ממקומו והוא איבד שליטה על הקורקינט. קסדה הוא לא חבש והפציעה הייתה לא פשוטה בכלל בלשון המעטה.

מיד לאחר התאונה פונה הכוכב לבית החולים איכילוב בתל אביב שם הוא אובחן מפגיעת ראש ושבר בעצם הבריח , הוא עבר מספר תפרים ובעקבות המקרה הוא גם צפוי לעבור החלמה ארוכה של כחודשיים כאשר ניתוח עתיד להעשות לו בהמשך. רק לפני שנה קשתי עבר תאונה דומה, אז הוא התהפך מאופניו כשהחליק על הכביש באחד הימים הגשומים, בזמנו הוא סבל משני שברים בשורש כף ידו. אנחנו יודעים שמטעויות לומדים אבל נראה שקשתי עדין לא למד.

אחר הצהריים ואתם ממהרים לחזור מהעבודה, לאסוף את הילדים, להספיק סידורים לפני שהיום נגמר? כדאי שתורידו את הרגל מהגז או צאו רבע שעה מוקדם יותר. על פי ניתוח של עמותת אור ירוק, השעה המסוכנת ביום, בה הכי הרבה בני אדם נפגעו בתאונות דרכים בשנת 2018 היא 16:00-17:00 במהלכה נפגעו 1,753 בני אדם.  בסוף השבוע תעבור ישראל לשעון חורף וכבר בחמש אחר הצהריים יהיה חשוך בחוץ. באופן כללי ניתן לראות כי שעות אחר הצהריים הן השעות המסוכנות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן