ריב אדיר בין דניאל גרינברג ולי ברקוביץ'


צפו בפציעה הקשה של דניאל גרינברג במהלך צילומי גולסטאריות

ארוסתו של אייל גולן ביקשה שלא לקחת חלק באחת הפעילויות, "עד הבריאות שלי", אמרה, וצדקה, כי רגע אחרי חזרה למגרש ונפצעה בפניה. הכל החלק כאשר השתיים הגיעו למשחק אבל אז דניאל ביקשה שלא לשחק כי חששה להפצע. לי ברקו לא ממש אהבה את ההחלטה של דניאל לעזוב ויצאה עליה. היא החלה לשאול אותה למה היא באה לתכנית ובגדול די הורידה לה את הביטחון. דניאל הגיבה ואמרה לה שהיא לא חייבת לה תשובות.

לי ברקוביץ המשיכה: "בשביל מה באת לפה? אם באת לעשות בלאגנים את מוזמנת ללכת. באנו לשחק כדורגל גברת גרינברג, אם לא הבנת איפה את נמצאת אז באת למגרש כדורגל, את לא במסלול דוגמנות, את לא תקומי ותלכי מתי שבא לך. אף אחד לא קרא לך, תתנהגי כראוי". לאחר מכן דניאל ספגה פצצה לפנים ומשיניה ניגר דם. רז זהבי הוזעק לעזרתה.

בעונת הבנות השנייה של התוכנית משתתפות פרט לגרינברג וברקוביץ', גם מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת רוה"מ לשעבר שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית קארין סנדל, זוכת "מיס טרנס ישראל" תאלין אבו חנא, אוהדת בית"ר ירושלים בכדורגל אביגיל שרעבי, הדוגמנית לי לוי וכדורגלנית העבר מיטל דיין. את בנות הנבחרות יאמנו השנה המאמן שייע פיגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי. במקביל, הליהוקים לעונה הבאה, שתהיה התשיעית של גולסטאר, כבר החלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן