פרשת האונס בבית "האח הגדול" ספרד מסתעפת


עדויות חדשות בפרשה שהסעירה את ספרד בעת שידורי האח הגדול ב2017

הסיפור ארע לפני שנתיים, בזמן שידור של האח הגדול בספרד. הדיירים סיימו את המשימות השבועיות וכפרס הם קיבלו מסיבה עם הרבה אלכוהול. המסיבה התחילה עם ריקודים, צחוק והרבה בקבוקי רום, ג'ין וודקה והסתיימה עם סצנה קשה ביותר, שהתרחשה לעיני הצופים המשתאים. יממה לאחר המסיבה בפתאומיות, הפקת התוכנית הודיעה על סילוק אחד הדיירים – חוסה מריה לופז שעזב בגלל התנהגות בלתי נסבלת. הסיבה לגירוש ומה שקרה באותו לילה, הפכו לאחד הסודות השמורים ביותר של תעשיית הטלוויזיה בספרד.

לאחר התקרית הדיירים המשיכו כרגיל מבלי להעניק חשיבות לאותו אירוע. גם בוויכוחים הסוערים לא דיברו על מה שקרה ולמרות שהיו כמה מלמולים על תקיפה מינית, דבר לא אושר, עד שהדיירת לשעבר קרלוטה פרדו החליטה לשבור את שתיקתה כאשר העניקה ראיון לעיתון ספרדי ונזכרה בלילה הגרוע ביותר שעבר עליה בחיים.

בכירה בהפקה, הגיעה לבית המשפט למסור עדות ואמרה:"ראיתי שיש תנועות מתחת לשמיכה, שמעתי אנחות ונשימות. הראש של קרלוטה זז ללא שליטה ועיניה היו עצומות. ברגע הזה התנועות מתחת לשמיכה פסקו, אבל קרלוטה לא הגיבה. קראתי לה שוב. ואז חוסה התחיל להתבדח איתי. אני מדברת איתה ואני קוראת לה לבוא לחדר האח, אני לא מדברת איתך. ביקשתי ממנו לעזור לה בגלל שהיא שיכורה, ביקשתי שיביא לה מים כשתפסיק להקיא. הוא הלך לשירותים וראיתי שהוא לובש רק חולצה, בלי מכנסיים. קרלוטה הייתה סחרחרה והופתעה למצוא את עצמה לבושה ברישול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן