"מבחינתי שעוד חודש מעיין תיכנס להריון"


מעין ואביחי מדברים על הזוגיות, חתונה, ילדים ועוד

מי שעקב אחרי מעין אשכנזי ואביחי אוחנה בבית האח הגדול לא היה מאמין שהתוצאה תהיה מערכת יחסים כל כך סוערת כמו שיש להם. בשלב החיזור, מול המצלמות, הם נראו מאוהבים ונימוחים, אבל החיים האמיתיים בהחלט אתגרו את הביחד שלהם. היום כבר יש להם תכנית משותפת חדשה בערוץ 24, "בבית של מעיין ואביחי", בה בין הגשת קליפ אחד לשני הם מתכוננים לריב על נושאים שהגתה ההפקה.

אביחי אמר: "אני לא חושב שצריך שיהיו ויכוחים עם בת הזוג שלי, אבל ככה זה. מאז שהכרנו, לפני שנתיים, לא היה רגע שלא היתה התנגשות בינינו. אני מעדיף שקט, אני איש של שקט". מעיין הוסיפה: "לפעמים אני חושבת שביום שיהיה ביננו שקט סוף סוף אהיה מאושרת. כשאני חושבת כמה מריבות עוד מחכות לנו, אם נתחתן, וואוו. נריב בטח על המוזמנים, על האוכל, על הכל". אביחי הגיב: "אני מבחינתי להציע כבר מחר ושבעוד חודש היא תכנס להריון. מעיין חושבת שיש לנו זמן בכמויות, אבל זה המשאב היחיד שאין לנו באמת. תביאי עכשיו טבעת ואני מציע".

עוד אמר אביחי: "הייתה לנו הסתגלות לא קלה יחד אחרי הריאליטי. מעיין המשיכה את החיים שלה בהרצליה, היא מכאן ואני לא. היא עם אותן חברות ואותו בית, ואני הרגשתי מחוץ לבית שלי ולא טוב. אז אוקיי, אני מפורסם, אבל לא על משהו שאני רוצה להיות מפורסם. לא מצאתי את עצמי. זה לא שלא עשיתי כלום. התחלתי להרצות, עשיתי הרבה דברים ולא הצלחתי בכלום. וזה משפיע על הזוגיות". מעיין הגיבה: "רציתי שהוא יגשים את עצמו. גם באילת לא היה לו טוב. שנתיים לא היה לי גבר אמביציוזי. אם לא היינו מפורסמים כנראה שהיינו נפרדים אפילו קודם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן