סולחה בין ניקול ראידמן לאשתו של אקי אבני?


התרגיל השיווקי של ראידמן הצליח לעבוד על אשתו של אקי, ניקול אבני מילר

צמד הניקוליות נקלעו בתקופה האחרונה למאבק צילבות חסר תקדים. אחרי שאשתו של אקי אבני, ניקול מילר, בחרה להיכנס בניקול ראידמן, עכשיו היא מצטערת. כל השמועות גרמו לה להתעצבן והיא הבינה שזה היה בסך הכל רק תרגיל שיווקי שהרחיק לכת. ניקול ראידמן לא בהריון או במערכת יחסים עם אקי אבני. אפשר להרגיע את המערכת הלחוצה בבית המשפחה המפורסמת שנקלעה לתקופה עמוסת מתחים ועצבים לחינם.

כזכור, ניקול אבני, אשתו של אקי, לא אהבה את העובדה שבעלה מופיע בקליפים עם ראידמן כאשר שניהם בסצינות אינטימיות, שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, בטח אחרי השמועות הרבות שקישרו בין ראידמן לאקי אבני. כידוע, ניקול ראידמן השיקה פרוייקט חדש שגם אקי אבני נטל בו חלק. זה לא אומר כמובן שהם בקשר זוגי, בטח ובטח אחרי הפוסט שהעלה אקי אבני ובו הוא הודיע באופן ברור שאין שום קשר זוגי בינו לבין ניקול.

אם לא די בכך, נפוצו שמועות לאחר מכן ברשת ובקבוצות הפייסבוק על כך שניקול ראידמן נכנסה להריון במהלך הרומן שהיה לה עם אקי אבני. השניים מיהרו להכחיש את הנושא מכל וכל ובקרבתו של אבני שוב התעורר זעם על השמועות הלא מבוססות שפגעו בחיי המשפחה שלו ומביאות לעצבים אצל אשתו. המשבר שנוצר בין השניים לא ממש ירד מסדר היום של הביצה המקומית. ניקול ראידמן התייחסה לדברים ואמרה: "בכלל לא היה לנו רומן ואני לא בהריון למה היא עושה דרמה?"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן