דנית בהלם: אליאב אוזן נמצא עם בחורה חדשה בתאילנד


הגרוש של דנית לא בזבז את הזמן והמריא שוב למזרח הרחוק

בקושי שלושה חודשים עברו מאז נודע לנו על הפרידה של אליאב אוזן ממי שהייתה אשתו, דנית גרינברג, והוא טס כדי לנקות את הראש בפעם השנייה ברציפות, שוב באסיה. עושה רושם שהוא התאהב ביבשת מאחר וגם את החגים הנוכחיים הוא בחר לעשות מעבר לים, רק שעכשיו החופשה יותר אינטימית כי הוא מבלה בחברתה של ידידה ותיקה שלו, שבמקרה או לא עלתה על אותה הטיסה.

מדובר בבחורה בשם קטליה, ישראלית שחיה בניו יורק בשנים האחרונות. היא באה לישראל ואז לפתע הידידה הוותיקה גילתה ששניהם טסים לתאילנד באותו הזמן. הם נפגשו בשדה התעופה ושתו יחד קפה לפני העלייה למטוס. התיירים תהו האם מדובר בחברה החדשה של אליאב אבל הוא מיהר להכחיש זאת, למרות שנצפו השניים שותים קפה ביחד בשדה התעופה.

כל זה מגיע אחרי שנראה שחיי הרווקות עושים טוב לדנית גרינברג שרק לאחרונה נפרדה מבעלה אליאב אוזן. דנית ניצלה את החג וטסה ללונדון כשהיא מלווה בחברותיה קסניה טרנטול, נועה בני ואן זיוי. בזמן שהבנות בילו באחד מהמועדונים ניגש אליה בחור והציע לה להצטרף לשולחן שלו. לאחר שסירבה בנימוס, נעמד הבחור לצידה ודיבר איתה במשך דקות ארוכות שבסופן הציע לה לארוז את המזוודות ולטוס איתה כל הדרך לאיביזה. דנית סירבה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן