ישראל בר און חושף: "אני חולה במאניה דיפרסיה"


הזמר שזכה בכוכב נולד פתח את הלב בפוסט חושפני במיוחד

ישראל בר-און זכה ב2008 ב"כוכב נולד" וחשף בפייסבוק את מה שעבר עליו מאז שכיכב. הוא השיל 30 ק"ג ממשקלו אבל זה לא האישיו אלא העובדה שהוא אובחן כחולה במאניה דיפרסיה. בראון פתח את דבריו: "הדבר הזה שספק אם מישהו בציבור הרחב יודע עד תום מה זה וממה זה נגרם. כל הזמן רכבת הרים שהתבטאה כלפי חוץ בהעלאה והורדה לא מאוזנת של משקל, וחוסר יציבות שמנע ממני להתפתח ולצמוח כמו שאני יכול ורוצה. זה לא בגלל שאני רוצה שתאהבו אותי יותר וזה יפרסם אותי יותר".

עוד הוסיף: "פשוט הרגשתי צורך עז לדבר על הפיל שבחדר ומכיוון שחלק מהדברים יצאו בצורות של שבבי סיפורים וחלק גם אנשים שזוכרים אותי ומכירים אותי לאורך השנים ולא הבינו, וגם, האמת, אני לא יכול שלא לחשוב כבר על זה שאם מישהו במצב דומה לשלי ואני לא אומר כלום. בחיים אל תפסיקו להאמין. זה הסוד. להאמין במה? בך. בזה שיום חדש הוא כל יום נקודת פתיחה חדשה. בזה שעוד יקרה איתך המשהו הטוב הזה. בזה שהסבל הזה כמה שהוא נוראי-הוא נובע מגנטיקה מסוימת, או מזה שאנחנו פשוט מחווטים במוח על דפוס התנהגות מסוים שנכפה עלינו".

לסיכום כתב: "בעזרת רצון מודעות ואמונה אפשר לקבל עזרה, אפשר לחיות את החיים! לא רק 'לשרוד' אותם! אשכרה לחיות! להרגיש! ליצור! לחלום! (זו לא מילה גסה זו מילת מפתח) לצחוק! להיות מאושר, באמת. החברה תמיד תהיה צינית בחלקה. העניין הוא התיק. התיק הזה שמי ששותף למחשבותיי יודע היטב במה מדובר. ואת התיק הזה אתם נושאים לבד. את אף אחד לא מעניין לדבר על הנושא. אף אחד לא באמת יפתח אותו מהר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן