המהפך המטורף של נסרין קדרי


הזמרת החליטה לשפץ מעט את הפנים שלה- תצליחו להבחין בשינוי?

לאחרונה נסרין קדרי החליטה לפסל מחדש את הפנים היפות שלה, הבחורה המצליחה עומלת קשה על המראה שלה ורוצה להציג חזות מרשימה לקראת תום החגים וההופעות שיש לה בפתח בקיסריה ובקצרין. נסרין רשמה בין היתר במהלך הטיפולים שלה חידוד עצמות לחיים בחומצת היאלורונית, חידוד קו הלסת, העלמת קמטי הבעה בטיפולי בוטוקס, עיבוי ועיצוב שפתיים בעזרת חומצות.

כאמור, היא עברה מהפך חיצוני מסיבי בעוד נשים אחרות בישראל לא מודות ששיפצו, היא דווקא תיעדה את הרגעים במרפאה. נסרין כאמור תיארה במדויק בחשבון האינסטגרם שלה את מה שעברה. בלי קשר, חודשיים אחרי שהתבשרנו שהזמרת ושופטת "The Voice" נסרין קדרי והזמר וכוכב הרשת אופק פרץ, הידוע בכינויו אופק המלאך, מנהלים זוגיות, יש שמועות כי הם נפרדו.

מקורבים לזוג דיווחו שסוג של חתול שחור עבר בין השניים וביום שבת עלה פרץ לשידור לייב בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא ענה על שאלות על מעריצים. הוא נשאל אם הוא וקדרי נמצאים בזוגיות והתשובה היתה שכרגע לא. האם בין השניים התקיימה בכלל זוגיות? לפי חשבונות האינסטגרם שלהם, הם עדיין עוקבים האחד אחרי השני ואנחנו נמשיך לעקוב אחרי הפנים של נסרין והתגובות שהיא תקבל מהגולשים על השינוי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן