פרשת השוטר: ליהיא גרינר הגיעה לשר גלעד ארדן


גרינר הגיעה ללשכת השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, עקב פרשת השוטר

הכוכבת ממשיכה לנסות לבטל את כתב האישום נגדה ולאחרונה היא הגיעה ללשכת השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, כשהיא צמודה ליועצות התקשורת יוספה ברק והיידי מוזס. בעקבות ההחלטה להגיש נגדה כתב אישום עקב פרשת השוטר, החליטה גרינר והיועצות שלה לפנות ישירות לשר על מנת שזה יעזור לביטול כתב האישום שהוגש נגדה ובנוסף גם לביטול תביעת הלשון הרע.

כזכור, התובע, קובי שלום, משמש כשוטר בסיירת התנועה של משטרת ישראל. תחילתה של הפרשה בדוח שרשם לגרינר, לאחר שנתפסה משתמשת בטלפון הנייד שלה בעת נהיגה. גרינר כעסה על הדו"ח והחלה לצלם ולקלל את שלום במקבץ טינופים וכינויי גנאי. גרינר לא הסתפקה בכך והעלתה את הסרטון בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה למעלה ממאה וחמישים אלף עוקבים.

דבריה הקשים של גרינר יצרו סערה והחלט להגיש נגדה כתב אישום בפרשה שזכתה לכינוי "פרשת השוטר". גרינר פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה כאשר קיבלה דו"ח משוטר תנועה – היא נצפתה בו מקללת את השוטר: "תימני מסריח. הוא נראה כמו התחת שלי". השוטר נפגע מהדברים שזכו לתהודה גדולה וגרינר הבינה שהיא בצרות. הגיעו לביתה אנשים רבים שהטרידו אותה והיא בקרוב מאד תעבור לדירה חדשה, אחרי הלידה הצפויה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן