עינב גלילי מודה: "חליתי בסרטן"


המגישה מדברת על הסרטן שתקף אותה כשהייתה בת 33

עינב גלילי חגגה לאחרונה יום הולדת 50 ועכשיו היא מרגישה שהגיע הזמן לפתוח את הלב ולדבר על הכל, וכן , לא רק על הדברים הטובים. בראיון מיוחד היא חשפה את השיעור הכי חשוב שהיא למדה מהסרטן ובלי קשר, היא גם מותחת ביקורת על האימהות שלה, האם בצדק? "התמודדתי עם סרטן בלוטת התריס כשהייתי בת 33. כמו בתסריט ממש טוב או מופרך, גיליתי את זה במהלך תוכנית בוקר שהגשתי". אמרה המגישה בהתחלה.

גלילי הוסיפה: "תחקירנית שהייתה בקונטרול וראתה אותי על כמה מסכים במקביל, שמה לב שיש לי גוש גדול בצוואר. כשסיימתי את התוכנית, היא ניגשה אליי והציעה לי ללכת לבדוק את זה. אני לא מאחלת לאף אחד לחלות, אבל אם צריך לקבל סרטן ממאיר, סרטן בלוטת התריס הוא האחד שכדאי לך ללכת עליו".

הדרמה לא תמה כאן: "עשיתי ניתוח לא סימפתי, טיפול רדיואקטיבי חד פעמי, בידוד, ואז עוד תקופת איזון. זמן ההמתנה לביופסיה מורט עצבים, חרדה בעוצמות שלא ידעת שקיימות בך. הסרטן שלי היה אירוע משנה תודעה. הטריק הזול שאנשים משתמשים בו, "לי זה לא יקרה", לא עובד לי יותר. כולנו מרגישים ברמות עמוקות מאוד של נשמתנו שאנחנו קייט מידלטון של המזל, עוברים על פני פשוטי העם עם התחלואים שלהם ומנופפים להם מבלי להניד את פרק כף היד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן