שירלי בוגנים מדברת על טיפולי הפוריות שעוברת


שירלי בוגנים מספרת על הקשיים בכניסה להריון

בשבע השנים האחרונות שירלי בוגנים חווה קושי, אכזבות וטיפולי פוריות שהיא עוברת ללא הצלחה להיקלט. הדוגמנית כבר סיפרה פעם על התהליך אבל לצערה שום דבר לא עוזר לה עד עתה. הזמן שעובר לא ממש מקל על האופטימיות שלה ונראה שהיא בדרך לאבד תקווה. בראיון היא דיברה על התקופה הקשה, התקוות, היחסים עם הבעל והעולם שלא עוצר.

תחילה אמרה: "זה קשה לראות את כל מי שצעיר ממך מביא ילדים לעולם בכזאת קלות, כשאת צריכה להילחם ולדקור את עצמך כל יום ולעבור כל כך הרבה. לפעמים אלה שעות לא שעות, לקום בלילה כי את צריכה שהזריקה הספציפית הזאת תהיה בשתיים בלילה. כל חודש להרדים אותך ולהתחבר לאינפוזיות, ואת רק מתפללת לרגע הזה שזה יצליח. את מחכה שבועיים שאולי זה נקלט וזה לא נקלט".

בוגנים המשיכה: "אח"כ את הולכת לעשות בדיקת בטא ואומרים לך- 'כן' ואת שמחה, ואז אחרי שבועיים אומרים לך- 'לא, זה ירד'. כל התהליך הזה כל כך קשה, שאת יודעת שגם כשזה ייקלט – אני אהיה בחרדות קשות, כי זה יכול להיעצר בכל שלב. כי זה קרה כבר בעבר. זה האתגר של החיים שלי". כזכור, באוגוסט 2013 נישאה בוגנים ללירן סרוק ומאז השניים מציגים זוגיות צמודה ופוטוגנית כמו שרק דוגמנית על כמוה יכולה. הם מנסים להביא ילד לעולם אך ללא הצלחה עד כה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן