עדי שילון מנסה להתרגל לטוקבקים הארסיים


לקראת הלידה ההולכת וקרבה, עדי שילון מדברת על החששות

אם עד עכשיו נאלצו עדי שילון ויוסף סוויד להתמודד עם ביקורת קשה ואיומים לחייהם מצד הסביבה בנוגע לזוגיות, עם דבר הריונם הם החלו גם לספוג קללות נוספות וטוקבקים פוגעניים בנוגע לגורלו של הילד. רגע לפני הלידה, שילון הצטלמה ל"אל תתערבו לי באהבה", סדרה שבה היא מנסה להבין האם אפשר לגדל ללא פחד ילד ממוצא יהודי-ערבי במדינה שלנו. במהלך הסדרה היא אמרה: "כשאני שומעת את המילים 'ערבי מסריח', זה משהו שאני שומעת מיוסף, זה משהו שאני מכירה מאחיות שלו, זה משהו שאני מכירה מהבית, זה משהו שאני יודעת שהוא ככה.

לאחר מכן היא הוסיפה: "אני מנסה לדמיין את הילד שלי, שהוא גם יהיה ערבי, אם מישהו יקרא לו 'ערבי מסריח' – אני לא יודעת איך אני אגיב". התגובות ברשת על הדברים שלה בסדרה עוררו הרבה טוקבקים, בין היתר נכתב: "כתבה על הילד שיבוא בבריאות לעולם והעתיד השחור שמחכה לו כי הוא חצי יהודי חצי ערבי. בואי כפרה עליך. נתחיל מלברך בלידה קלה , בידיים מלאות בריאות מזל וברכה."

טוקבק אחר היה חד יותר: "אני רוצה להזכיר לך שמהמעט כתבות שעשית על נישואיך לערבי, הבנתי שאתם לא חיים בארץ אז גרמניה קצת יותר ידידותית לערבים מאשר ליהודים. בארץ נרצחים יהודים כי הם יהודים וילדים ערבים גדלים פה בסדר גמור. בלי צבא עם אפליה מתקנת באוניברסיטה ואחלה חיים". הגולש חיים סיכם: " מה לעשות שבדת שלנו התבוללת זה אסור .יהודי צריך להישאר יהודי ולא ליצור המשך של תערובת עם דתות אחרות .מי שיש לו פה בעיה יכול ללכת להתחתן עם מוסלמי בחתונה אזרחית .אף אחד לא ימנע ממנו את זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן