קרן פלס נשדדה בפריז


הזמרת קרן פלס הופתעה שנשדדה במהלך טיול עם כרכרה ברחבי העיר

נהג הכרכרה שלה סירב להחזיר לה את הטלפון והארנק אך לבסוף השתכנע ודרש מאה יורו כופר בתמורה לנייד. סיפור הזוי עבר על הזמרת שהחליטה לשתף את העוקבים שלה על המקרה המוזר שתקף אותה בעיר האורות של צרפת. "גנבו לי את הטלפון, גנבו לי הכל. אז מי שמחפש אותי אני לא אנטיפתית כמו תמיד". כתבה הזמרת בחשבון הרשת הפרטי שלה והגולשים מיד שאלו לשלומה.

זה לא נגמר כאן מאחר ופלס המשיכה לגולל את הסיפור העצוב: "הדרמות רודפות אותי פשוט. אחרי שצילמתי את עצמי כמו תיירת עם אופניים שסוחבות כרכרה, הנהג החליט לברוח עם הטלפון שלי וקצת כסף, לא קצת בכלל האמת – כל הכסף. אז קראתי לו והוא עשה לי 'לא' עם היד והמשיך. רצנו אחריו, אני והילדה שלי".

עוד הוסיפה: "היא כל כך מצולקת כרגע שהיא אוכלת צ'יפס עם שוקולד וכעבור כמה זמן התקשרתי לעצמי והוא ענה, הוא הסכים להחזיר לי את הטלפון תמורת דמי כופר. למה אני מספרת לכם את כל השטויות האלה? כי כשאתם עולים לרכבים הדפוקים האלה עם הנהג, אז תיזהרו – כי אני לא חשבתי שמישהו יגנוב לי משהו אי פעם. אני מאוד שומרת על הדברים שלי ואני גם בוטחת בעולם, אז לא לבטוח. יש גנבים. גם הוא שמע שאנחנו ישראליות, שם זה נדלק לו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן