בלעדי: אלין לוי וישראל אוגלבו הגיעו רחוק בהישרדות

אלין לוי וישראל אוגלבו הגיעו לשלבים הסופיים בהישרדות

לפורטל עומרי חיון נודע כי אלין לוי וישראל אוגלבו הגיעו לשלבים הסופיים בהישרדות VIP  אי שם בפיליפינים. אמנם השורדים כבר חזרו לארץ אבל חרף העובדה שאסור להם לדבר על התכנית והם חתומים על חוזה סודיות, לפורטל שלנו הודלף מידע שהשניים כיכבו על האי וצפויים לעשות שמות בעונה הקרובה שתשודר על המסך שלכם ב2020. כאמור ישראל הגיע לשלבים מאוחרים בהישרדות והמשפחות של המתמודדים שהגיעו לשלבים האחרונים של התכנית, הגיעו לבקר אותם על האי.

צילומי העונה הנוכחית של הישרדות VIP הגיעו כבר לרגע האחרון לפני שבועיים ושורדים אחרונים נותרו על האי המסקרן, ביניהם גם אלין לוי אשר התפרסמה לראשונה באח הגדול לפני עשר שנים, אז עוד היתה חברה של אלישי כדיר הכדורסלן. בלי קשר אליה,  אחד מהכוכבים שהגיעו עד הסוף הוא ישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול. המתמודדים ב"הישרדות" חזרו לארץ אחרי 50 יום על האי ונראה שיש להם הרבה מה לשמור בלב עד שהתכנית תעלה לאויר.

הסקרנות גדולה מאד לקראת העונה החדשה ואתם תצטרכו להיות סבלניים בשביל לגלות מה ההפתעה שהכינו לכם אליו לוי וישראל אוגלבו בעונה של הישרדות מאחר והאח הגדול תעלה קודם ורק אז נקבל את הישרדות. נראה שקהל המעריצים של ישראל יכול להיות מרוצה מהמשך הצלחתו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן