השחקן רוברט פורסטר נפטר


רוברט פורסטר הלך לעולמו בביתו שבלוס אנג'לס בגיל 78

השחקן רוברט פורסטר הלך לעולמו בביתו שבלוס אנג'לס בגיל 78. השחקן היה מועמד לאוסקר על תפקיד שחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט "ג'קי בראון", לאחר שסבל מסרטן המוח, במותו הוא הותיר אחריו ארבעה ילדיפ ובין היתר גם ושיחק גם בסדרה "שובר שורות". סרטן במוח התגלה אצלו ביוני האחרון ואחרי מקבץ טיפולים הוא לא יכל עוד לשרוד ונפטר.

רוברט שיחק במאות סרטים וסדרות טלוויזיה בקריירה שנפרשה על פני 50 שנה כמעט. הופעת הבכורה הקולנועית שלו היתה בסרט Reflections in a Golden Eye מ-1967 שביים ג'ון יוסטון ובו כיכבו מרלון ברנדו ואליזבת טיילור. ב-1969 הוא שיחק בתפקיד של עיתונאי בסרט Medium Cool של הסקל וקסלר על עיתונאי המעורב באלימות בזמן ועידה של המפלגה הדמוקרטית בשיקגו אבל התפקיד עליו קצר את השבחים הגדולים ביותר היה במותחן הפשע "ג'קי בראון" מ-1997, שביים טרנטינו.

בסרט הזה גילם פורסטר את דמותו של מקס צ'רי, סוכן שחרור בערבות שמתאהב ונחלץ לעזרתה של ג'קי בראון, דיילת בשנות הארבעים לחייה שעובדת בחברת תעופה מקסיקנית. על תפקיד זה היה מועמד לפרס האוסקר. פרט לכך הוא שיחק גם בסרטים מצליחים כמו "מלהולנד דרייב", "היורשים", "המטרה: הבית הלבן" ו"המטרה: לונדון". הוא השתתף גם בסדרות טלוויזיה של "טווין פיקס" ו"שובר שורות".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן