הלם בתעשייה: ניקול ראידמן בהריון מאקי אבני?


במהלך יום כיפור נפוצו שמועות ברשת ובקבוצות הפייסבוק – השניים מכחישים

האם ניקול ראדימן נכנסה להריון מאקי אבני? במהלך יום כיפור נפוצו שמועות ברשת ובקבוצות הפייסבוק על כך שניקול ראידמן נכנסה להריון במהלך הרומן שהיה לה עם אקי אבני. השניים מכחישים את הנושא מכל וכל ובקרבתו של אבני שוב התעורר זעם על השמועות הלא מבוססות שפוגעות בחיי המשפחה שלו ומביאות לעצבים מאשתו על ניקול. כזכור, רק בתחילת השבוע אקי אבני ואשתו נחתו בישראל אחרי השמועות הרבות על המשבר ביחסים שלו עם אשתו.

השמועות על הרומן שלו עם ניקול ראידמן יצאו לפני כחודשיים בתמונה אינטימית שהיא פרסמה, רגע אחרי הפרידה מצ'רנוי. היא דיברה על זה שחיה בתוך כלא ונראתה מרירה מאד. אקי אבני הכחיש את הדברים והנחיתה שלו בנתב"ג נראה חיובית. אל מול הצלמים הוא ואשתו הציגו חיוכים והראו שהכל טוב אבל מתחת לפני השטח לא ברור מה טיב היחסים של השניים אחרי שבהשקה האחרונה בשיר של ניקול ראידמן, אשתו של אקי אבני לא ממש אמרה לה שלום או התייחסה אליה כראוי.

האם ניקול ראידמן תבצע הפלה או שמא מדובר בעוד שמועה שהיא דאגה לשחרר לרשת? בכל אופן בקרבתו של אקי מנסים למצוא את המפיץ ולבוא איתו חשבון, בטח אחרי יום כיפור. אחרי הפוסט שהעלה אקי אבני ובו הוא הודיע באופן ברור שאין שום קשר זוגי בינו לבין ניקול  נראה שעוד אחד כזה עשוי לצאת בקרוב מהצד שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן